شرایط و نحوه مرجوعی کالا
فروشگاه آجیل بار همواره در تلاش است بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد و در همین راستا 7 روز فرصت تست و امکان مرجوعی را برای مشتریان در خدمات اجرائی خود جای داده.
مشتری در هر شرایطی حق مرجوع کالای ایراد دار یا اشتباه را دارد
شرایط مرجوعی کالا چیست؟
- کالا دارای خرابی باشد،
کالای ارسالی فاسد یا خراب باشد و مصرف آن امکان پذیر نباشد.
- کالا اشتباه ارسال شده باشد،
وجود اختلاف در وزن یا مدل بین کالای تحویل شده و سفارش داده شده از سایت آجیل بار.
توجه:در صورتی که زمان تحویل سفارش خود کارتن بسته بندی پاره یا آسیب دیده بود از دریافت آن خودداری کرده و آن را به شرکت ارسالی و پشتیبانی سایت آجیل بار اطلاع دهید{در صورت دریافت بسته در این شرایط، هر گونه اشکالات احتمالی بوجود آمده به عهده خریدار خواهد بود و فروشگاه آجیل بار هیچ گونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت و امکان مرجوعی از خریدار سلب خواهد شد}
شرایط مرجوع کردن بر کالا های زیر امکان پذیر نمی باشد،
- کالاهایی که پلمپ آنها باز شده باشند،
-تمام کالاهای ارسالی آجیل بار درون پلاستیک های بهداشتی بوسیله (لیبل،بست پلاستیکی یا حرارت) پلمپ و بسته بندی می گردند و در صورتی که پلمپ بسته یندی باز شود امکان مرجوع در کالاهای مغز ها و خشکبار را نخواهید داشت
- کالاهایی که مورد پسند مشتری قرار نمیگیرند،
کالاهایی که مشتری خرید انجام میدهد و زمانی که به دست مشتری میرسد متوجه میشود که کالایی نبوده که مد نظرش بوده است و خواستار مرجوع میباشد که به دلیل سلیقه ای بودن شامل مرجوعی قرار نمیگیرند ( تمامی اطلاعات کالا در سایت قرار گرفته شده تا مشتری با اطلاعات کامل خرید انجام دهد)
- کالاهایی که در زمان تحویل آسیب دیده بودند،
کالا هایی که در زمان تحویل، کارتن و بسته بندی آنها پاره شده یا آسیب دیده باشند، از جانب مشتری نباید تحویل گرفته شود و در صورتی که تحویل گرفته شود و هر گونه تغییراتی در وزن،مدل و یا آسیب دیدگی محصولات رخ داده باشد امکان مرجوعی آنها وجود نخواهد داشت.
هزینه ارسال محصول مرجوعی به عهده چه کسی خواهد بود؟
هزینه ارسال سفارش های مرجوعی در صورتی که با اداره پست ارسال گردند به عهده فروشگاه می باشد.
تا چه مدتی زمان تست و مرجوع سفارش خود را داریم؟
شما تا هفت روز بعد از تحویل گرفتن سفارش زمان دارید تا سفارش خود را برای مرجوعی تحویل اداره پست دهید.
چگونه سفارش خو را مرجوع کنیم؟
در صورتی که قصد مرجوع کالای خود را دارید و از شرایط مرجوعی کالا بر خودار می باشید با شماره تماس 09021849503 جهت هماهنگی و دریافت آدرس تماس گرفته و عکس کالایی که قصد مرجوع آن را دارید و با ذکر مشکل کالا در ایتا به شماره 09021849503 ارسال فرمایید.
مبلغ سفارش مرجوعی چه زمانی به حسابم واریز خواهد شد؟
مبلغ سفارش مرجوعی بعد از تحویل به فروشگاه و بررسی کالا بین 3 الی 7 روز کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.